Нерідко виникають конфліктні ситуації щодо вантажу, коли Одержувач незадоволений якістю транспортування або його термінами. І так, як же цього уникнути? Для цього звернемося до нормативної бази, яка регулює ці взаємини.
Для того, щоб клієнт отримав вантаж в належному вигляді, підготував місця під’їзду і базу для його прийому, оператор вантажної компанії попереджає заздалегідь про під’їзд вантажу. Вантаж видається в наміченому місці за товарно-транспортною накладною.
Одержувач вантажу зобов’язаний забезпечити своєчасне розвантаження транспорту, після розвантаження працівники вантажоодержувача зобов’язані Очистити машини від залишків вантажу, піддонів.
Деякі компанії які займаються вантажоперевезеннями, беруть на себе ці функції, але ці роботи проводяться за рахунок клієнта.
Вантажоперевезення вантажів здійснюються за централізованим методом, тобто видача вантажу починається тоді, коли буде зважений вантаж, обчислений його обсяг.
Вантажі які прибули у справних машинах, причепах, з неушкодженими пломбами, видаються вантажоодержувачу без додаткового зважування, обчислення об’єму. Вантажоперевезення тарних або штучних вантажів, які прийняті за стандартною вагою, видаються вантажоодержувачу без зважування, крім тих випадків, коли вантаж пошкоджений. При визначенню вантажу за допомогою зважування, вантажоперевізник не несе матеріальної відповідальності за різницю у вазі, яка написана в товарно-транспортній накладній і вагою фактичною.
Якщо при перевірці вантажу в місці видачі товару, з’ясуватися що вантаж пошкоджений або виходить недостача і це, підтверджено актом, складеному в дорозі, компанія, яка займається вантажоперевезеннями, зобов’язана буде визначити розмір псування. При необхідності проведення експертизи компанія запрошує незалежних фахівців.
Результати оцінки фахівця записуються в акті, який підписується всіма особами присутніми при експертизі.
Вантажоодержувач може відмовитися від вантажу, в тому випадку, якщо вантаж не підлягає повному, або ж частковому відновленню, про що складається відповідний акт.